Jak działa Foxtrot podczas kwarantanny?

 Foxtrot kontynuuje swoją pracę! Robimy wszystko, abyś mógł bezpiecznie i komfortowo kupić to, co zaplanowałeś i to, czego nagle potrzebujesz.

W jaki sposób działają sklepy Fokstrot?

Zwracamy szczególną uwagę na bezpieczeństwo naszego personelu i klientów, a w związku z kwarantanną stosujemy się do wszystkich zaleceń MOH. W związku z tym część sklepów Fokstrot chwilowo wstrzymuje swoją pracę.

Ale również naszym zadaniem jest zapewnienie Państwu wszelkiego niezbędnego sprzętu, bo kwarantanna to kwarantanna, a sprzęt może zawieść, zagubić się, a nikt nie odwołał zaplanowanych zakupów.

Sklepy, które oferują maksymalną gamę urządzeń komunikacyjnych są ograniczone. A towary z innych kategorii można kupić w sklepie internetowym foxtrot.ua. Również:

  • 24/7 zbieramy zamówienia, które są łatwe do złożenia i opłacenia na stronie. W ciągu dnia sklepy Foxtrot szybko i bezpiecznie wydają wszystkie zamówienia. Sklepy podjęły wzmożone środki bezpieczeństwa. Zniżki do -50% na wiele produktów.

Jakie środki bezpieczeństwa są podejmowane w sklepach Foxtrot?

W sklepach, które pracują w trybie zastrzeżonym, podejmowane są dodatkowe środki bezpieczeństwa:

  • W tym samym czasie na terenie obiektu może przebywać do 10 osób, w tym personel. Wszyscy pracownicy mają maski, rękawice i środki odkażające. Dla odwiedzających sklep dostępne są również środki odkażające. W sklepach przeprowadzane jest intensywne sprzątanie.

Zalecamy unikanie płatności gotówkowych na rzecz płatności bezgotówkowych, w okresie nasilenia infekcji wirusowych, aby zminimalizować kontakt z innymi.

Gdzie mogę odebrać lub obejrzeć produkt?

Adresy sklepów i godziny otwarcia.

Bezpieczna dostawa. Nowe zasady i reguły dostawy Foxtrot od drzwi do drzwi

Biorąc pod uwagę znaczenie i konieczność dostawy do klienta w ramach środków kwarantanny, firma opracowała i zatwierdziła nowe zasady dostawy towarów zamówionych w sklepie internetowym foxtrot.ua. Główną zasadą jest zapewnienie jak najbezpieczniejszej dostawy i odbioru: zarówno dla klientów, jak i dla kurierów.

Nowy porządek służby doręczeń przewiduje ścisłe przestrzeganie zasad i przepisów mających na celu zapobieganie ryzyku rozprzestrzeniania się zakażenia wirusem COVID-19.

1. Codziennie, przed rozpoczęciem dnia pracy, przeprowadzamy badania temperaturowe pracowników firmy kurierskiej. Dopiero po tym mogą wykonywać swoje obowiązki.

2. Wszystkie ekipy dostawcze są wyposażone w środki ochrony osobistej: maski, rękawice i środki odkażające. Flota pojazdów jest w pełni odkażana po godzinach pracy.

3. Kurier, podjeżdżając pod dom, poinformuje Państwa telefonicznie o zasadach przekazania towaru. Zalecamy wcześniejsze przygotowanie niezbędnej kwoty do zapłaty (jeśli towar nie został opłacony dzień wcześniej), aby zminimalizować czas kontaktu. Należy zauważyć, że nasi kurierzy są poinstruowani, aby zachować minimalną odległość 2 metrów podczas kontaktu z kupującym.

Dostarczony produkt będzie gotowy do odbioru wraz z niezbędnymi dokumentami (paragon fiskalny, gwarancja, faktura sprzedaży, itp.). Ponadto kurier będzie mógł odpowiedzieć na dodatkowe pytania oraz przyjąć zapłatę (jeśli towar nie został opłacony dzień wcześniej).

5. Zalecamy noszenie rękawiczek podczas sprawdzania towaru i przekazywania pieniędzy/podpisywania dokumentów. Ponadto, dostawa sprzętu RTV i AGD dla klientów Foxtrot w okresie kwarantanny jest bezpłatna*.

Ważne: aby zakupy online i odbiór elektroniki były jak najłatwiejsze, najbezpieczniejsze i jak najszybsze, ważne jest, aby bezpośrednio przy kasie preferować usługę płatności zbliżeniowych.

Foxtrot zdecydowanie zaleca, aby kupujący trzymali się zasad kwarantanny: pozostali w domu i zamówili niezbędne towary online. Ze swojej strony firma przejmuje wszystkie zobowiązania do terminowej i bezpiecznej dostawy towarów z foxtrot.ua.

Jak przebiega dostawa towarów?

Foxtrot robi wszystko, co konieczne, aby zapewnić, że otrzymasz swoje zamówienia na czas. A od 17 marca użytkownicy mają darmową dostawę!

Foxtrot darmowa dostawa towarów:

  • Przy zamówieniu od 3000 UAH - darmowa dostawa na adres; Przy zamówieniu od 500 UAH - bezpłatna dostawa do najbliższego oddziału Nova Poshta.

Logistyka i serwis dostawczy pracują jak zwykle: 120 ekip kurierskich Fokstrot w 42 miastach i partnerskie serwisy dostawcze (Ukrposhta, Nova Poshta) kontynuują terminowe dostawy towarów z foxtrot.ua do 24 tysięcy miejscowości na Ukrainie.

Myj ręce i bądź zdrowy!