Jak działa Foxtrot podczas kwarantanny?

Pokaż treść artykułu

  1. W jaki sposób działają sklepy Fokstrot?
  2. Jakie środki bezpieczeństwa są stosowane w sklepach Foxtrot?
  3. Gdzie mogę odebrać lub obejrzeć produkty?
  4. Bezpieczna dostawa. Nowe zasady i reguły dostawy Foxtrot od drzwi do drzwi
  5. Jak działa dostawa towarów?

Foxtrot kontynuuje swoją pracę! Robimy wszystko, abyś mógł bezpiecznie i komfortowo kupić to, co zaplanowałeś i to, czego nagle potrzebujesz.

Jak działają sklepy Foxtrot?

Zwracamy szczególną uwagę na bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów, a w związku z wprowadzeniem kwarantanny stosujemy się do wszystkich zaleceń Ministerstwa Zdrowia. W związku z tym część sklepów Foxtrot została czasowo wyłączona z eksploatacji.

Ale również naszym zadaniem jest zapewnienie Państwu wszelkiego niezbędnego sprzętu, bo kwarantanna to kwarantanna, a sprzęt może zawieść, zagubić się, a nikt nie odwołał zaplanowanych zakupów.

Sklepy, które oferują najszerszy możliwy zakres produktów komunikacyjnych, mają ograniczoną dostępność. A produkty z innych kategorii można nabyć w sklepie internetowym foxtrot.ua. Również:

  • Zbieramy zamówienia 24/7, które można łatwo złożyć i opłacić online.
  • W ciągu dnia sklepy Foxtrot szybko i bezpiecznie wydają wszystkie zamówienia.
  • Sklepy mają wzmocnione środki bezpieczeństwa.
  • Zniżki do -50% na wiele produktów.

Jakie środki bezpieczeństwa są stosowane w sklepach Foxtrot?

W sklepach, które pracują w ograniczonych warunkach, stosowane są dodatkowe środki bezpieczeństwa:

  • W tym samym czasie na terenie obiektu może przebywać do 10 osób, w tym personel.
  • Wszyscy pracownicy mają maski, rękawice i środki odkażające.
  • Dla odwiedzających sklep dostępne są również środki odkażające.
  • W sklepach przeprowadzane są intensywne prace porządkowe.

Polecamy rezygnacja z płatności gotówkowych na rzecz płatności bezgotówkowych, w okresie nasilających się infekcji wirusowych, w celu zminimalizowania kontaktu z innymi.

Gdzie mogę odebrać lub obejrzeć towar?

Adresy sklepów i godziny otwarcia Gdzie mogę odebrać lub obejrzeć produkty?

Bezpieczna dostawa. Nowe zasady i reguły dostawy Foxtrot od drzwi do drzwi

Biorąc pod uwagę znaczenie i konieczność dostawy do klienta w ramach środków kwarantanny, firma opracowała i zatwierdziła nowe zasady dostawy towarów zamówionych w sklepie internetowym foxtrot.ua. Główną zasadą jest zapewnienie jak najbezpieczniejszej dostawy i odbioru: zarówno dla klientów, jak i dla kurierów.

Nowa procedura obsługi dostaw przewiduje ścisłe przestrzeganie zasad i przepisów mających na celu zapobieganie ryzyku rozprzestrzeniania się zakażenia wirusem COVID-19.

1. Codziennie, przed rozpoczęciem dnia pracy, przeprowadzamy badania temperaturowe pracowników firmy kurierskiej. Dopiero wtedy są dopuszczani do pracy.

2. Wszystkie ekipy dostawcze są wyposażone w środki ochrony osobistej: maski, rękawice i środki odkażające. Flota pojazdów jest w pełni odkażana po godzinach pracy.

3. O zasadach przekazania towaru kurier poinformuje Państwa telefonicznie po przybyciu do Państwa miejsca zamieszkania. Zalecamy wcześniejsze przygotowanie niezbędnej kwoty do zapłaty (jeśli towar nie został opłacony dzień wcześniej), aby zminimalizować czas kontaktu. Proszę pamiętać, że nasi kurierzy są poinstruowani, aby zachować minimalną odległość 2m podczas kontaktu z kupującym.

4. wysyłany towar będzie już gotowy do kontroli wraz z niezbędnymi dokumentami (paragon fiskalny, gwarancja, rachunek itp.). Kurier będzie mógł również odpowiedzieć na dodatkowe pytania oraz przyjąć zapłatę (jeśli towar nie został opłacony dzień wcześniej).

5. Zalecamy używanie rękawiczek przy sprawdzaniu towaru i przekazywaniu pieniędzy/podpisanych dokumentów.
Dodatkowo, dostawa sprzętu AGD i RTV dla klientów Foxtrot w okresie kwarantanny jest bezpłatna*.

Ważne

: aby zakupy online i odbiór elektroniki były jak najłatwiejsze, najbezpieczniejsze i najszybsze, ważne jest, aby bezpośrednio przy kasie preferować usługę płatności zbliżeniowych.

Foxtrot zdecydowanie zaleca, aby kupujący trzymali się zasad kwarantanny: pozostali w domu i zamówili potrzebne towary online. Ze swojej strony firma przyjmuje wszystkie zobowiązania do terminowej i bezpiecznej dostawy towarów z foxtrot.ua.

Jak działa dostawa produktów?

Foxtrot robi wszystko, co konieczne, aby zapewnić, że otrzymasz swoje zamówienia na czas. A od 17 marca użytkownicy mają dostęp do darmowej dostawy!

Foxtrot dostarcza towar bezpłatnie:

  • Przy zamówieniu od 3000 UAH - darmowa dostawa na adres;
  • Przy zamówieniu od 500 USD - bezpłatna dostawa do najbliższego oddziału Nova Posta.

Logistyka i usługi dostawcze działają w normalnym trybie: 120 ekip kurierskich Foxtrot w 42 miastach i partnerskie firmy kurierskie (Ukrposhta, Nova Posta) będą nadal realizować terminowe dostawy towarów z terenu zakładu. foxtrot.ua w 24 tys. lokalizacji na Ukrainie.

Myj ręce i bądź zdrowy!

Czy podobał Ci się artykuł?

0 0 Zostaw komentarz

Zaloguj się przez media społecznościowe

Facebook Google lub



Zostaw komentarz

Komentarz Zostaw recenzję Wasilij 29.03.2020

Proszę podawać realne czasy dostawy, "dodać" kilka dni, ale nie oszukiwać. Bez obrazy, jeśli nie dostarczysz towarów zgodnie z obietnicą, ale bez obrazy, jeśli odmówisz ich przyjęcia.

Reply Pokaż odpowiedzi (1) foxtrot 01.04.2020

Podczas składania zamówienia, przybliżony czas oczekiwania na otrzymanie zamówienia jest obliczany na stronie internetowej, a następnie określany przez operatora, w zależności od okoliczności logistycznych. Niestety, mogą wystąpić pewne niespodzianki, proszę o informację, z którym zamówieniem masz problemy.

Reply