Google+ Artykuły | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Siedzicie w karczmie #11: Kuchenne inspiracje

Posted by on Cze 24, 2014 in Publicystyka | 1 comment

Przedstawiamy jedenasty odcinek podkastu o RPG i kulturze „Siedzicie w karczmie”!

Read More

Siedzicie w karczmie #10: Książki i filmy

Posted by on Cze 18, 2014 in Publicystyka | 0 comments

Przedstawiamy dziesiąty odcinek podkastu o RPG i kulturze „Siedzicie w karczmie”!

Read More

Siedzicie w karczmie #09: Apokalipsa starej szkoły

Posted by on Cze 10, 2014 in Publicystyka | 0 comments

Przedstawiamy dziewiąty odcinek podkastu o RPG i kulturze „Siedzicie w karczmie”!

Read More

Siedzicie w karczmie #08: Znad elektronicznej planszy

Posted by on Cze 2, 2014 in Publicystyka | 0 comments

Przedstawiamy ósmy odcinek podkastu o RPG i kulturze „Siedzicie w karczmie”!

Read More

Siedzicie w karczmie #07: Magia i indianie

Posted by on Maj 26, 2014 in Publicystyka | 0 comments

Przedstawiamy siódmy odcinek podkastu o RPG i kulturze „Siedzicie w karczmie”.

Read More

Siedzicie w karczmie #06: Pierwszy raz w MMO

Posted by on Maj 19, 2014 in Publicystyka | 0 comments

Przedstawiamy szósty odcinek podkastu o RPG i kulturze "Siedzicie w karczmie".

Read More

Siedzicie w karczmie #05: Gwiezdni kucharze

Posted by on Maj 12, 2014 in Publicystyka | 0 comments

Przedstawiamy piąty odcinek podkastu o RPG i kulturze „Siedzicie w karczmie”!

Read More

Pathfinder Toolbox: W służbie fabuły

Posted by on Maj 12, 2014 in Publicystyka | 0 comments

W prostych systemach, tak jak pierwsza edycja D&D interpretacja tego, jak współczynniki bohatera przekładają się na jego wygląd, zachowanie czy osobowość jest dość prosta. Oczywiście, zostaje bardzo dużo miejsca na interpretację (np. duża Budowa może oznaczać dużą masę albo niezwykłą wytrzymałość), jednak bez wzajemnych zależności między atrybutami, zdolnościami, umiejętnościami i innymi elementami systemu jest to względnie proste. W przypadku Pathfindera trzeba niestety uwzględnić nie tylko, ile punktów Charyzmy ma postać, ale również wartość umiejętności na niej opartych, wybrane atuty i zdolności klasowe. Dodatkowe utrudnienie to otwarta skala – na początku kampanii Blefowanie na +10 może być czymś niesamowitym, natomiast pod koniec rozwoju niczym dziwnym nie będzie przebicie tej wartości trzykrotnie.

Read More

Siedzicie w karczmie #04: Realizm w Hogwarcie

Posted by on Maj 6, 2014 in Publicystyka | 0 comments

Przedstawiamy czwarty odcinek podkastu o RPG i kulturze „Siedzicie w karczmie”!

Read More

Siedzicie w karczmie #03: Nielegalne dedeki

Posted by on Kwi 29, 2014 in Publicystyka | 0 comments

Przedstawiamy trzeci odcinek podkastu o RPG i kulturze "Siedzicie w karczmie"!

Read More