Google+ Jeszcze szybsza walka w „Savage Worlds” | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Jeszcze szybsza walka w „Savage Worlds”

Pinnacle Entertainment Group opublikowało nowe zasady szybkiej walki do „Savage Worlds”, dzięki którym Mistrz Gry sprawnie podsumuje wynik starcia, zamiast rozgrywać je runda po rundzie.

Zasady mieszczą się na jednej stronie, w pliku PDF znajdziecie jednak jeszcze notkę Shane’a Hensleya, twórcy „Savage Worlds”.

Plik PDF możecie ściągnąć ze strony wydawnictwa:

Jak zapowiedział na swoim profilu w serwisie Facebook Piotr „Ramel” Koryś, zasady szybkiej walki znajdą się w polskim podręczniku „Savage Worlds 3.0”, obok zasad Śledztwa, Śledzenia i innych, nowych, zasad.

Podręcznik powinien zostać wydany przez Fajne RPG jeszcze w tym roku.


Tymczasem przypominamy, że został tylko tydzień na wsparcie zbiórki na nową edycję settingu „Rippers” do „Savage Worlds”. To setting w konwencji gothic supernatural horror, gdzie gracze wcielają się w wiktoriańskich łowców potworów, którzy by osiągnąć swój cel korzystają ze wszystkiego, co dostępne, od nowych technologii, przez starożytną magię, po zdolności zabrane potworom, na które polują.

Podręcznik w wersji PDF dostępny jest przy wsparciu od 35 dolarów. Premierę zapowiedziano na listopad tego roku.

Źródło wieści: Facebook


Dowiedz się więcej:


Fajne RPG

Marka wydawnicza, założona przez Michała „Puszona” Stachyrę, Piotra „Ramela” Korysia i Jacka „Darkena” Gołebiowskiego, znanych na polskim (i nie tylko) rynku wydawców gier fabularnych.

Pinnacle Entertainment Group

Powstałe w 1994 amerykańskie wydawnictwo znane między innymi z gier fabularnych opartych o mechanikę Savage Worlds.

Savage Worlds

Popularna mechanika uniwersalna, oparta na kościach K4, K6, K8, K10 i K12, wykorzystująca także zestaw klasycznych kart. Podręcznik z mechaniką w polskiej wersji został wydany nakładem wydawnictwa GRAmel.