Google+ Wywiad z Carstenem Dammem | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Wywiad z Carstenem Dammem

Na blogu Earthdawn Blog możecie przeczytać wywiad z Carstenem Dammem, byłym już Edytorem Linii Earthdawn w wydawnictwie RedBrick.

We’re both honored to interview one of the most influential persons to the fantasy roleplaying game Earthdawn since Lou Prosperi back in the days of FASA. Carsten Damm, aka Dammi, has served and shaped the game as Line Developer at RedBrick for the past six years, after being a long-time contributor to the Earthdawn community in the years before that. He also worked on various other games and products RedBrick has under license. He announced stepping back from his Line Developer position back in September 2011, so we think it is our duty to interview him about his journey, his experiences and his opinions on the work accomplished with RedBrick and especially Earthdawn.

Wywiad znajdziecie pod adresem: http://earthdawn.blogspot.com/2011/12/interview-with-carsten-damm-former.html


Dowiedz się więcej:


Earthdawn

Gra fabularna w konwencji heroic fantasy, osadzona w świecie pełnym niezwykłych przygód, wszechobecnej magii i przerażających niebezpieczeństw. Oryginalnie wydana w 1993 roku przez wydawnictwo FASA, w 1998 roku doczekała się polskiego tłumaczenia za sprawą wydawnictwa MAG. Gracze wcielają się w adeptów, ponadprzeciętne jednostki, które dzięki możliwości korzystania z magicznej energii, zdolne są do dokonywania wielkich czynów. Mechanika, silnie powiązana ze światem gry, wykorzystuje System Stopni, w którym danemu stopniowi testowanej cechy/zdolności/umiejętności przyporządkowany jest odpowiedni zestaw kości (w skład których wchodzą kości od k4 do k20).

Redbrick

to wydawnictwo powstałe w 2003 roku, zarządzane przez Jamesa Suttona. Z początku wydawnictwo skupiało się na rozwijaniu linii wydawniczej Earthdawn (edycja Classic i Third Edition), z czasem poszerzyło licencje o takie gry jak Fading Suns, Blue Planet czy Demonworld.