Google+ Zmień przyszłość z TPA: 21.05.2011 | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Zmień przyszłość z TPA: 21.05.2011

Czas na publikację kolejnego pomysłu nadesłanego na nasz konkurs „Zmień przyszłość z TPA„.

Tym razem prezentujemy tekst, który zajął trzecie miejsce. Tekst został nagrodzony settingiem Temporal Probability Agency i jak wszystkie zwycięskie prace zostanie przetłumaczony na język angielski i przesłany wydawnictwu Apathy Games.

Autorem pomysłu jest Jan ‚Wędrowycz’ Jęcz.

Pastor Hamping zapowiadając koniec świata na 21 maja 2011 roku nie pomylił się tak bardzo, jak to mu się dzisiaj zarzuca. Istniała groźba, że przez Ziemię przetoczy się fala ruchów sejsmicznych. Na szczęście agenci TPA byli na posterunku i zapobiegli tragedii. Poniższy szkic przygody opowiada o tych właśnie wydarzeniach.

Trzęsienia ziemi miały być spowodowane niezwykłym ustawieniem planet Układu Słonecznego. Jego zaburzenie powinno zażegnać niebezpieczeństwu. Można tego dokonać umieszczając na przykład w odpowiednim miejscu obcy obiekt, np. satelitę. „Daisy” ustaliła, że najlepiej do tego zadania nadaje się irański „Omid” (po arabsku oznacza to nadzieję – można podejrzewać, że wybór akurat tej satelity podyktowany był po części skłonnościami „Daisy” do patosu).

Problem w tym, że jakakolwiek ingerencja w tor lotu satelity bez konsultacji z władzami Iranu zostanie uznana za akt wypowiedzenia wojny przez USA, które wcześniej publicznie krytykowały wyniesienie „Omida” na orbitę. Agenci TPA muszą albo sprawić, aby ich nielegalne działania wyglądały na błąd systemu sterującego satelitą, albo zmienić jej pozycję po negocjacjach z Irańczykami. Drużynę czekają więc albo włamania, skradanie się i walki ze strażnikami, albo poważne dyskusje i gry polityczne.

Oprócz bohaterów i Irańczyków w przygodzie swój udział będzie też miała trzecia strona – wierni założonego przez Hampinga kościoła, którzy nie wiadomo skąd dowiedzieli się o akcji TPA i chcą agentom pokrzyżować szyki.


Dowiedz się więcej:


Gry-Fabularne.pl

to portal informacyjny o papierowych grach RPG.

TPA