Google+ Savage News #9 | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Savage News #9

Gun Metal Games udostępniło erratę do Interface Zero, ze strony PEG ściągniecie dodatek o pojazdach i samolotach w Weird War II, wydawnictwo Reality Blurs udostępniło karty postaci do Iron Dynasty i wydało dwa dodatki, pojawił się moduł Necropolis 2350 do Fantasy Grounds, a na dzięki Asmorowi skorzystacie z pomocnika do tworzenia postaci w Savage Worlds.

Iron Dynasty Character Sheets

Wydawnictwo Reality Blurs udostępniło karty postaci do settingu Iron Dynasty. Karty postaci są w wersjach dla każdego klanu.

Fantasy Grounds:Necropolis 2350

W sklepie Fantasy Grounds pojawił się setting w konwencji science-fiction horror, Necropolis 2350. Moduł kosztuje $24.99 i zawiera biblioteki dla Mistrza Gry i Graczy, wzorzec żetonów oraz przykładowy moduł przygody.

Errata Interface Zero

Na stronie wydawnictwa Gun Metal Games pojawiła się errata do cyberpunkowego settingu, Interface Zero. Errata będzie z czasem uzupełniana. Polska wersja Interface Zero, która zostanie wydana w drugiej połowie roku przez wydawnictwo GRAmel, będzie już zawierać poprawki.

Dodatki od Reality Blurs

Reinforcements: Vehicles & Aircraft

Ze strony Pinnacle Entertainment Group możecie pobrać liczący 9 stron PDF z charakterystyką pojazdów oraz samolotów do wykorzystania w settingu Weird War II. Za darmo oczywiście.

Savage Worlds Character Assistant

Asmor przygotował specjalnego pomocnika do tworzenia postaci w Savage Worlds. Jeżeli macie czasem problem z podliczaniem punktów, asystent policzy wszystko za Was.


Dowiedz się więcej:


Iron Dynasty

Necropolis 2350

Pinnacle Entertainment Group

Powstałe w 1994 amerykańskie wydawnictwo znane między innymi z gier fabularnych opartych o mechanikę Savage Worlds.

Reality Blurs

Savage Worlds

Popularna mechanika uniwersalna, oparta na kościach K4, K6, K8, K10 i K12, wykorzystująca także zestaw klasycznych kart. Podręcznik z mechaniką w polskiej wersji został wydany nakładem wydawnictwa GRAmel.

Weird Wars

Seria wydawnicza settingów gier fabularnych wplatających w okresy wojen elementy sił nadprzyrodzonych i horroru.