Google+ Siedzicie w karczmie #06: Pierwszy raz w MMO | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Siedzicie w karczmie #06: Pierwszy raz w MMO

Przedstawiamy szósty odcinek podkastu o RPG i kulturze „Siedzicie w karczmie”.

W tym tygodniu, zgodnie z sugestiami słuchaczy, podkast poświęcony jest w całości grom fabularnym. W ramach odcinka dowiecie się o grach komputerowych, w których gracze odgrywają swoje postacie tak, jakby grali w tradycyjne gry fabularne. Autorzy podkastu wspominają między innymi o „World of Warcraft”, „Neverwinter Nights”, „Minecrafcie” a nawet… „Tibii”. Bartek Zioło opowiada o swojej przygodzie Mistrza Gry na jednym z takich serwerów, a reszta zespołu przyznaje się do różnych kompromitujących rzeczy. W drugiej części spowiedzi ciąg dalszy – ekipa podkastu mówi o swoich początkach grania w RPG, zwłaszcza pierwszych sesjach, postaciach i systemach. Na koniec usłyszycie kilka słów o pomysłach grupy w związku z konkursem Game Chef 2014.

Podkast wydawany jest przez serwis Gry-fabularne.pl, a nowe odcinki pojawiają się w każdy poniedziałek o 19:00.

W tym odcinku udział wzięli Katarzyna Kehl, Bartłomiej Gajdzis, Mateusz Nowak, Bolesław Charkiewicz, Tomek Filip oraz Bartek Zioło.

Podkast można pobrać w formacie MP3 @ 192 kbps bezpośrednio z naszego serwera: Siedzicie w karczmie #06 – Pierwszy raz w MMO.

Nagranie jest również dostępne online w serwisie MixCloud, a także za pośrednictwem serwisu Youtube.

Autor:


Mateusz "Darcane" Nowak (0 Posts)

Student prawa i komunikacji. Mistrz gry od 2003 roku, wychowawca i kierownik na obozach RPG, prelegent na konwentach, recenzent w Rebel Times, publicysta Spotkań Losowych, autor podkastu Siedzicie w karczmie. Miłośnik gór, gotowania i Lovecrafta. Zwolennik prowadzenia w piaskownicy (sandbox RPG).



Dowiedz się więcej:


Game Chef

Prestiżowy, doroczny konkurs na najlepszą grę fabularną napisaną w 9 dni. Konkurs ma już ponad 10-letnią tradycję. Tak jak w polskim odpowiedniku – Nibykonkursie – w określonym czasie należy napisać szkic gry fabularnej zgodnej z tematem przewodnim i wykorzystującej konkretne hasła. W poprzednich edycjach konkursu powstawały pomysły na takie gry jak "Polaris", "The Shab-al-Hiri Roach", "A Penny for My Thoughts" oraz "Durance".