Google+ Game Chef 2017 – po raz trzeci po polsku! | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Game Chef 2017 – po raz trzeci po polsku!

W czwartek 29 czerwca o godzinie 14:00 ruszyła kolejna edycja konkursu Game Chef na najlepszą grę (niekomputerową) napisaną w 9 dni. W tym roku konkurs odbywa się jednocześnie w pięciu językach, po raz trzeci także w języku polskim!

Game Chef ma już 15 lat. Konkurs po raz pierwszy odbył się w 2002 roku i od tamtej pory doprowadził do stworzenia setek grywalnych szkiców nowych, często niekonwencjonalnych tytułów. To właśnie na Game Chef powstawały pomysły na takie gry jak „Polaris” (Ben Lehman), „The Shab-al-Hiri Roach” i „Durance” (Jason Morningstar), „In Between” (Dan McKenna) czy „A Penny for My Thoughts” (Paul Tevis).

Od pięciu lat konkurs ma charakter międzynarodowy. Równocześnie odbywają się edycje konkursu w różnych językach. W tym roku jest ich pięć, w tym język polski.

Zadaniem uczestników jest w określonym czasie napisać szkic gry zgodnej z tematem przewodnim i wykorzystującej konkretne hasła (składniki). W tym roku tematem są granice (borders), składnikami natomiast wątek, echo, dym, cięcie (yarn, echo, smoke, cut).

Choć tradycyjnie w konkursie zgłaszane były w większości gry fabularne lub larpy, organizatorzy zachęcają do łamania standardów i podziałów na różne kategorie gier (planszowe, karciane, fabularne, itp.) i sugerują, by uczestnicy sami wyznaczali swoje definicje gier.

Konkurs potrwa do 11 lipca do godziny 12:00.

Szczegóły oraz regulamin znajdziecie na stronie polskiej edycji konkursu.

Możecie też śledzić wydarzenie na Facebooku.

Oficjalne ogłoszenie tematu oraz składników znajdziecie pod adresem http://gamechef.gry-fabularne.pl/temat-i-skladniki-2017/

Źródło wieści: informacja prasowa


Dowiedz się więcej:


Game Chef

Prestiżowy, doroczny konkurs na najlepszą grę fabularną napisaną w 9 dni. Konkurs ma już ponad 10-letnią tradycję. Tak jak w polskim odpowiedniku – Nibykonkursie – w określonym czasie należy napisać szkic gry fabularnej zgodnej z tematem przewodnim i wykorzystującej konkretne hasła. W poprzednich edycjach konkursu powstawały pomysły na takie gry jak "Polaris", "The Shab-al-Hiri Roach", "A Penny for My Thoughts" oraz "Durance".