Google+ Game Chef 2016 | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Game Chef 2016

Dziś rusza kolejna edycja konkursu Game Chef na najlepszą grę (niekomputerową) napisaną w 9 dni. W tym roku konkurs odbywa się jednocześnie w pięciu językach.

Konkurs po raz pierwszy odbył się w 2002 roku i od tamtej pory doprowadził do stworzenia setek grywalnych szkiców nowych, często niekonwencjonalnych tytułów. To właśnie na Game Chef powstawały pomysły na takie gry jak „Polaris” (Ben Lehman), „The Shab-al-Hiri Roach” i „Durance” (Jason Morningstar), „In Between” (Dan McKenna) czy „A Penny for My Thoughts” (Paul Tevis).

Od trzech lat konkurs ma charakter międzynarodowy. Równocześnie odbywają się edycje konkursu w różnych językach. W tym roku jest ich pięć: angielski, francuski, włoski, hiszpański, portugalski (Brazylia).

Zadaniem uczestników jest w określonym czasie napisać szkic gry zgodnej z tematem przewodnim i wykorzystującej konkretne hasła (składniki). W tym roku tematem jest technologia (Technology), składnikami natomiast alarm, taniec, szkicować, promienie słońca (alarm, dance, sketch, sunlight).

Konkurs potrwa do 12-13 czerwca (w zależności od strefy czasowej).

Szczegóły oraz regulamin znajdziecie na stronie konkursu.

Źródło wieści: Game Chef


Dowiedz się więcej:


Game Chef

Prestiżowy, doroczny konkurs na najlepszą grę fabularną napisaną w 9 dni. Konkurs ma już ponad 10-letnią tradycję. Tak jak w polskim odpowiedniku – Nibykonkursie – w określonym czasie należy napisać szkic gry fabularnej zgodnej z tematem przewodnim i wykorzystującej konkretne hasła. W poprzednich edycjach konkursu powstawały pomysły na takie gry jak "Polaris", "The Shab-al-Hiri Roach", "A Penny for My Thoughts" oraz "Durance".