Google+ „Rifts” na Savage Worlds | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

„Rifts” na Savage Worlds

Pinnacle Entertainment zapowiedziało wydanie settingu „Rifts” na mechanice Savage Worlds.

„Rifts” to stworzona w 1990 roku przez Kevina Siembiedę gra fabularna osadzona w pełnej magii i nowoczesnej technologii przyszłości. Po wojnie, w wyniku śmierci miliardów ludzi i uwolnionej przez to energii, powstały międzywymiarowe szczeliny (tytułowe rifts), a magia pojawiła się na Ziemi. Trzysta lat później nowe państwa walczą o dominację w postapokaliptycznej przyszłości.

Setting łączy elementy cyberpunku, horroru, fantasy i sci-fi. Wydawca oryginalnej edycji, Palladium Books, wydając inne gry łączyło je  z „Rifts” tworząc spójne uniwersum zwane Megaverse.

Gra na mechanice Savage Worlds ukazać się ma na Boże Narodzenie bieżącego roku.

Źródło wieści: PEG


Dowiedz się więcej:


Palladium Books

Amerykańskie wydawnictwo znane m.in. z gier fabularnych "Rifts", "Robotech", " Teenage Mutant Ninja Turtles" i "Beyond the Supernatural". Istnieje od roku 1981.

Pinnacle Entertainment Group

Powstałe w 1994 amerykańskie wydawnictwo znane między innymi z gier fabularnych opartych o mechanikę Savage Worlds.

Rifts

Gra fabularna stworzona przez Kevina Siembiede w 1990 roku. Postapokaliptyczny setting łączy elementy cyberpunku, science-fiction, fantasy i horroru.

Savage Worlds

Popularna mechanika uniwersalna, oparta na kościach K4, K6, K8, K10 i K12, wykorzystująca także zestaw klasycznych kart. Podręcznik z mechaniką w polskiej wersji został wydany nakładem wydawnictwa GRAmel.