Google+ „Przetrwaliście zagładę” oraz Gindie na Grojkonie | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

„Przetrwaliście zagładę” oraz Gindie na Grojkonie

Wydawnictwo Gindie zapowiedziało wydanie nowej gry „Przetrwaliście zagładę”,  fabularnej gry karcianej, której przedsprzedaż rozpocznie się w przyszłym tygodniu. Planowa premiera odbędzie się podczas długiego weekendu majowego.

Przetrwaliście zagładę, ale nadal nie jesteście bezpieczni. Musicie dostać się do Azylu, ale kto wie, co zdarzy się po drodze. Jaskinia w której jesteście ma w sobie wiele tajemnic, ale wy sami macie też brudną przeszłość.

„Przetrwaliście zagładę” to fabularna gra karciana dla 4-6 osób, z pojedynczą rozgrywką trwającą 10-25 minut. Kosztować będzie 30zł i składa się z 30 kart w tym:

  • 5 startowych przedmiotów, rozdawanych między graczy
  • 5 przedmiotów do zdobycia podczas gry
  • 7 kart akcji
  • 2 kart wydarzeń
  • 11 zakończeń (w tym 5 głównych, 5 pobocznych oraz 1 specjalnym)

Więcej szczegółów o grze poznacie na stronie wydawcy.

Podczas Grojkonu będzie można zapoznać się z grą oraz złożyć zamówienie w przedsprzedaży.

Grojkon

Oprócz tego, na konwencie Grojkon, odbywającym się 26-28 kwietnia w Bielsku-białej, Jacek „Darken” Gołębiowski oraz Maciej „lucek” Sabat poprowadzą w ramach wydawnictwa Gindie 9 prelekcji.

Piątek 17:00 – 18:00 Bez bogów. Bez potworów. Tylko ludzie

Blok RPG 2

Jacek, Maciej”Darken, Lucek ” Gołębiowski, Sabat

Kochaj, zabijaj, kradnij, zdobywaj i poznaj cenę, którą przyjdzie Ci za to zapłacić. TSoY to system RPG, w którym to gracze wybierają za co otrzymują punkty doświadczenia albo gdzie można jednym rzutem kości rozwiązać dowolną sytuację w grze. Poznaj świat, który prawie uległ zagładzie, bogowie nie odpowiadają na modły, zaś całe narody muszą stawić czoła zmianom. Nie ma bogów, nie ma potworów. Są tylko ludzie.

13:00 – 14:00 MG, to gracze mają rację

Blok RPG 2

Jacek „Darken” Gołębiowski, Maciej „Lucek” Sabat

Rzecz o równouprawnieniu oraz aktywizacji graczy, mądrym planowaniu sesji i tak samo roztropnym doborze systemu RPG. Coś o niepisanych zasadach w każdej grupie, czy o tym, że mechanika to nie tylko cyferki na karcie postaci. Możliwe, że pytając wchodzimy w kompetencje MG. Pomyśl o tym. Prezentacja pod marką Wydawnictwa Gindie – gindie.pl

14:00 – 15:00 Anima Prime – prezentacja systemu RPG

Blok Star Wars

Jacek „Darken” Gołębiowski

Jak sprawić, aby walki były naprawdę epickie? Dlaczego w normalnym RPG nie możecie walczyć z wielkimi potworami? Kiedy będziecie mogli wreszcie zagrać sesje niczym w Final Fantasy? Nadchodzi Anima Prime, nowy system RPG po polsku, a wraz z nim odpowiedzi na Wasze pytania.

Sobota 15:00 – 16:00 Obozy RPG Poszukiwaczy Przygód

Blok Prelekcyjny

Jacek „Darken” Gołębiowski

Może chcielibyście pojechać na obóz, gdzie będą prowadzić Wam sesje doświadczeni Mistrzowie Gry? Możliwe, że jesteście wychowawcami, którzy mogą za swoje prowadzenie otrzymać nie tylko piękne wspomnienia, ale także gotówkę? Szkoda, że nie było takich rzeczy jak byłem młodszy. Opowiem o tym wszystkim z pozycji wychowawcy który prowadził sesje na sześciu turnusach.

Sobota 19:00 – 20:00 Jak napisać/wydać/sprzedać grę RPG?

Blok RPG 2

Jacek „Darken” Gołębiowski, Maciej „Lucek” Sabat

Krok pierwszy: Wpadnij na pomysł. Krok drugi: ???? Krok trzeci: KASA! Jeżeli wpadłeś na taki głupi pomysł, to przyjdź na prelekcje. Może okaże się, że jednak to nie jest takie trudne, ale i tak napotkasz parę nieprzewidzianych trudności. Prezentacja pod marką Wydawnictwa Gindie – gindie.pl

10:00 – 11:00 Dlaczego twoje sesje nie przypominają filmów?

Blok RPG 2

Jacek „Darken” Gołębiowski, Maciej „Lucek” Sabat

Odpowiedź na to jest bardzo prosta – zabierasz się do tego od złej strony. Używając ciągle tych samych przyzwyczajeń na sesji osiągniesz to co zawsze. Twierdzisz, że nie da się zrobić dramat obyczajowego – cóż, pewnie masz rację w tym, że Ty nie umiesz tego zrobić. Przyjdź, pogadamy. Prezentacja pod marką Wydawnictwa Gindie – gindie.pl

12:00 – 13:00 Jak budować mechanikę bez dziur

Jacek „Darken” Gołębiowski, Maciej „Lucek” Sabat

Co to właściwie znaczy mechanika bez dziur? Przede wszystkim pogadamy o rzeczach, które większość popularnych mechanik po prostu ignoruje, zostawiając prowadzącym czy graczom na głowach. Przyjdźcie, jeżeli chcecie poznać nowe prawa rządzące mechanikami.

Źródło wieści: Wydawnictwo Gindie


Dowiedz się więcej:


Gindie

Polskie wydawnictwo założone przez Jacka Gołębiowskiego, odpowiedzialne między innymi za polskie wydanie "The Shadows of Yesterday" oraz "Dogs in the Vineyard", a także fabularnych gier karcianych takich jak "Przetrwaliście zagładę" czy "Opowieści z karczmy".

Przetrwaliście zagładę

Fabularna gra karciana dla 2-5 osób, z pojedynczą rozgrywką trwającą 10-25 minut. Postacie graczy przetrwały zagładę, jednak nie są nadal bezpieczne, muszą dostać się przez jaskinię do Azylu. Wydawcą gry jest wydawnictwo Gindie.