Google+ D&D Podcast: „Mines of Madness” oraz sztuka prowadzenia gry | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

D&D Podcast: „Mines of Madness” oraz sztuka prowadzenia gry

Mines of Madness

W najnowszym odcinku D&D Podcast, Chris Perkins mówi o tworzeniu i prowadzeniu dedykowanej dla „D&D Next” przygody „Mines of Madness”, która zadebiutowała na konwencie PAX East 2013.

Przygoda została zaprojektowana specjalnie na konwent PAX East przez Chrisa Perkinsa na podstawie komiksu Scotta Kurtza. Przygoda „Mines of Madness” dostępna jest w ostatniej paczce playtestowej.

Przygodę dla czterech graczy poprowadził Greg Bilsland. Zapis dźwiękowy z sesji dostępny jest w pięciu odcinkach na stronie Wizards of the Coast:

W najnowszym podcaście Mike Mearls, Rodney Thompson, Jeremy Crawford oraz Chris Perkins rozmawiają o procesie powstawania „Mines of Madness” oraz ogólnie prowadzeniu przygód i kampanii, a także roli Chrisa Perkinsa w projektowaniu „D&D” Next i jego oczekiwaniach dotyczących nowej edycji gry.

Podcast dostępny jest na stronie wydawnictwa.

Źródło wieści: Wizards of the Coast


Dowiedz się więcej:


Dungeons & Dragons

Prekursorska gra autorstwa Gary'ego Gygaxa i Dave'a Arnesona, po raz pierwszy opublikowana w 1974 roku (tzw. OD&D), kontynuowana przez wersje "Basic" (1977-1996) i "Advanced" (1977-1999), a od kilkunastu lat - tzw. "d20" (D&D 3e, 4e oraz najnowsze 5e, a także nieoficjalnie m.in. "Pathfinder RPG"). Postaci w grze opisywane są za pomocą sześciu współczynników (m.in. Siła, Inteligencja i Charyzma) oraz klasy i poziomu doświadczenia. W Polsce ukazały się: "Advanced Dungeons & Dragons 2e" (TM-Semic 1995-1996) oraz "Dungeons & Dragons 3e", "D&D wer. 3.5" i "Dungeons & Dragons 4e" (ISA 2002-2011).

Wizards of the Coast

Amerykańskie wydawnictwo growe znane z gry karcianej "Magic: the Gathering". Po zakupieniu wydawnictwa TSR wydaje gry spod znaku "Dungeons & Dragons". Obecnie część korporacji Hasbro.