Google+ Bohaterowie w „I AM ZOMBIE” | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Bohaterowie w „I AM ZOMBIE”

Mark Rein-Hagen, twórca „Świata Mroku”, na nagraniu w serwisie Youtube tłumaczy podstawy dotyczące tworzenia i rozwoju postaci w „I AM ZOMBIE”, nowej grze fabularnej, która zostanie wydana w drugiej połowie 2013 roku.

„I AM ZOMBIE” będzie łączyć elementy gry fabularnej z elementami gry karcianej. Zamiast tradycyjnych kości i kart postaci mechanika wykorzystywać będzie karty oraz żetony. Gracze wcielą się w zombie, które ukrywają przed światem swoje prawdziwe oblicze, próbując kontrolować swoje zarażenie i nie wywołać epidemii.

W trwającym ponad pół godziny nagraniu Mark Rein-Hagen opisuje proces kreacji i elementy rozwoju postaci, które reprezentowane będą przez zestaw różnego rodzaju kart.

Więcej o samym świecie gry dowiecie się z trwającego prawie godzinę nagrania, w którym Mark Rein-Hagen opowiada o koncepcji i mechanice gry, powiązaniach ze „Światem Mroku”, możliwych rozwinięciach linii wydawniczej oraz o samym wydaniu.

Na stronie wydawnictwa opublikowano także w trzech częściach krótkie opowiadanie osadzone w świecie gry „I AM ZOMBIE”:

Zbiórka na wydanie gry rozpocznie się w serwisie Kickstarter 20 czerwca 2013 roku.


Dowiedz się więcej:


I AM ZOMBIE

Gra fabularna twórcy "Świata Mroku" łącząca elementy gry fabularnej z elementami gry karcianej. Gracze wcielają się w zombie, które ukrywają przed światem swoje prawdziwe oblicze, próbując kontrolować swoje zarażenie i nie wywołać epidemii.

Mark Rein-Hagen

Twórca gier fabularnych, planszowych, karcianych oraz komputerowych. Współzałożyciel wydawnictwa White Wolf, twórca gry fabularnej "Wampir: Maskarada" oraz uniwersum Świata Mroku, współtwórca gry fabularnej "Ars Magica", autor gry fabularnej "I Am Zombie".