Google+ „Torment: Tides of Numenera” na Kickstarterze | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

„Torment: Tides of Numenera” na Kickstarterze

W serwisie Kickstarter rozpoczęła się zbiórka funduszy na wydanie „Torment: Tides of Numenera”, opartego na grze fabularnej „Numenera” Monte Cooka duchowego następcy gry komputerowej „Planescape Torment”.

Za projekt odpowiedzialne jest studio należące do Briana Fargo – inXile entertainment, które w zeszłym roku na wydanie „Wasteland 2” zebrało na Kickstarterze prawie trzy miliony dolarów.

„Torment: Tides of Numenera” będzie przeznaczoną do grania w trybie single player grą cRPG dedykowaną na komputery PC (Windows), Mac, a także na systemy Linux. Gra nie będzie zawierać zabezpieczeń DRM.

Gra będzie posiadała izometryczny widok na postać. Gracz kierować będzie jedną postacią, natomiast w trakcie gry do postaci będą mogli dołączyć bohaterowie niezależni.

W projekt zaangażowani są Monte Cook oraz Colin McComb, którzy są współautorami settingu „Planescape”. Nad redakcją tekstu czuwać będzie Ray Vallese.

Gra będzie dostępna w wielu wersjach językowych, w tym w polskiej.

Wśród nagród dla wspierających twórcy przewidzieli między innymi podręczniki do gry fabularnej „Numenera” Monte Cooka.

Wstępna data wydania to grudzień 2014 roku.

Zbiórka trwać będzie jeszcze 30 dni. Elektroniczna kopia gry dostępna jest przy wsparciu 20 dolarów.

Szczegóły w serwisie Kickstarter.

Więcej informacji o „Torment: Tides of Numenera” znajdziecie na stronie gry oraz w opublikowanym dwa dni temu artykule w serwisie IGN.


Dowiedz się więcej:


Numenera

Osadzona w dalekiej przyszłości gra fabularna łącząca konwencje science fantasy i postapokalipsy. Gracze wcielą się w członków nowej cywilizacji o poziomie technologicznym zbliżonym do średniowiecza. W licznych ruinach będą mogli jednak znaleźć pozostałości po dawnych, bardzo zaawansowanych technologicznie cywilizacjach. Gra została wydana w trzecim kwartale 2013 roku dzięki funduszom zebranym w serwisie Kickstarter.

  • Wyciągnijmy kolejne stosy pieniędzy na kota w worku + podczepmy się pod legendę gry, z którą niewiele mamy wspólnego. Good thinking.

  • Tja … maruda nimdil strikes again!

  • KFC

    Akurat W2 po zaprezentowanym filmiku wygląda nieźle. Monte plus cała ekipa którą montują gwarantują coś więcej niż kot w worku. Większym kotem imo jest SotA od Garriotta np.

  • Wojciech „Sethariel” Żółtański

    Ekipa inXile rzeczywiście gwarantuje, że kot w worku nie będzie kotem Schrödingera. Wasteland 2 zapowiada się naprawdę ciekawie i jak na razie nie żałuję swojego wsparcia dla tamtego projektu. Natomiast obecne podczepianie się Tides of Numenera pod Planescape: Torment mnie też trochę bawi. Niedługo każda gra będzie „duchowym następcą” innej gry. Mnie Planescape: Torment nie ruszał, więc z Tides of Numenera poczekam na pierwsze gameplaye i recenzje.

  • KFC

    A ja „zabakowałem”, podoba mi się świat, i artworki, 60 zł mogę dać.