Google+ Mark Rein-Hagen, twórca „Świata Mroku” powraca do gier fabularnych! | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Mark Rein-Hagen, twórca „Świata Mroku” powraca do gier fabularnych!

Mark Rein-Hagen, współzałożyciel wydawnictwa White Wolf, twórca między innymi gry fabularnej „Wampir: Maskarada” zapowiedział wydanie nowej gry fabularnej o tytule „I AM ZOMBIE”.

„I AM ZOMBIE” będzie pierwszą od prawie dwóch dekad nową grą fabularną twórcy.

Gra będzie łączyć elementy tradycyjnej gry fabularnej z elementami gry karcianej. Gracze wcielając się w swoje postacie wezmą udział w tworzeniu historii osadzonej w fikcyjnym settingu „Manifesto of the Risen”, który jak pisze twórca nawiązuje do światów postapokaliptycznych. Mechanika gry zamiast tradycyjnych kości i kart postaci wykorzystywać będzie karty oraz żetony.

Mark Rein-Hagen zapowiada też ogromne wsparcie online dla gry, dopasowane do współczesnych realiów komunikacji dwukierunkowej między graczami a twórcami, szybkości dzielenia się pomysłami w środowisku graczy oraz zgodne z ideą DIY (Zrób to sam). Uproszczone wersje kart „I AM ZOMBIE” będą dostępne w druku na żądanie, a playtesty gry będą otwarte, darmowe i powszechne.

Gra powstanie przy współpracy Eschaton Media Inc i Make-Believe Games, wydawnictwa Marka Rein-Hagena.

Zbiórka na wydanie gry rozpocznie się w serwisie Kickstarter 20 czerwca 2013 roku.

Oto fragment z podręcznika:

MEMENTO MORI

Everything you’ve seen in the zombie movies is true, but it goes deeper than that. The mindless ones you see on the screen are our Skags, but you, you are one of the Profane, a master of death.

Your government has been lying to you for years. Outbreaks happen, but they are then covered up. Flesh eating bacteria? That was us. Chemical spills? You guessed it, that was us too. The Black Death? That was a big one, but guilty as charged. Mad Cow disease? Yeah … that’s not us.

I’d invite you to join us, but if you are reading this you’re already infected. Welcome to the party. Now you have to learn how to manage your disease and use it, but with great power comes great … yadda, yadda, yadda. Listen; if you cause an outbreak, they’re going to Supermax you. So pull it together newbie. You probably don’t have much time.

Once you learn to control it, you can live a long, long time, but most of us barely make 20 years. Live fast, die young, leave a gruesome corpse…

Your struggle will be to stave off the taint and keep yourself looking human most of the time so that your illness doesn’t become terminal. Let it get to that point and you’ll be spending the rest of your miserable existence as a quasi-sentient head in a box.

Take this book seriously! If you want to make it in our world, you need to know this shit cold.


Dowiedz się więcej:


I AM ZOMBIE

Gra fabularna twórcy "Świata Mroku" łącząca elementy gry fabularnej z elementami gry karcianej. Gracze wcielają się w zombie, które ukrywają przed światem swoje prawdziwe oblicze, próbując kontrolować swoje zarażenie i nie wywołać epidemii.

Kickstarter

Platforma finansowania społecznościowego, za pośrednictwem której twórcy mogą zbierać fundusze na realizację swoich projektów. Dzięki takiemu finansowaniu udało się dotychczas wydać takie gry fabularne jak "Numenera", "Technoir" czy "Deadlands Noir", a także wiele innych gier niezależnych.

Mark Rein-Hagen

Twórca gier fabularnych, planszowych, karcianych oraz komputerowych. Współzałożyciel wydawnictwa White Wolf, twórca gry fabularnej "Wampir: Maskarada" oraz uniwersum Świata Mroku, współtwórca gry fabularnej "Ars Magica", autor gry fabularnej "I Am Zombie".