Google+ Convention Book: New World Order do Mage: The Ascension | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Convention Book: New World Order do Mage: The Ascension

Convention Book: New World Order

Wydawnictwo Onyx Path Publishing wprowadziło do sprzedaży Convention Book: N.W.O, suplement opisujący grupę New World Order ze świata gry fabularnej Mage: The Ascension.

Convention Book: New World Order to pierwszy od ośmiu lat nowy dodatek do gry fabularnej Mag: Wstąpienie (MageL The Ascension).

Heroes of Reality

The proud men and women who serve the New World Order are the paragons and saviors of humanity. These Enlightened minds have the thankless job of being our shepherd, leading us to ultimate Empowerment and protecting us from utter chaos: the misguided Traditionalists, corrupted Technocrats, vile creates, and ourselves.

The Order oversees the Technocratic Union through its unrivaled academic might, omnipresent surveillance, and unparalleled advances in psychology. But even as the Technocracy is winning so many hearts and minds, NWO must keep the Union from turning on itself.

A Truly New World

The paradigm of the Masses shifted dramatically in the last decade, between new ideas of mass media, the introduction of smartphones, everyone being interconnected on the Internet, many years of the Avatar Storm, and so many more changes — large and small. All with the New World Order at the center, the spider in such a tangled web. Convention Book: New World Order updates Mage: the Ascension with fresh 21st century ideas, from NWO’s perspective.

Convention Book: New World Order dostępny jest za pośrednictwem DriveThruRPG w PDF za $13.99 lub w druku na żądanie w miękkiej oprawie za $18.99.


Dowiedz się więcej:


Mage the Ascesion

Onyx Path Publishing

Amerykańskie wydawnictwo stworzone przez Richarda Thomasa, dyrektora kreatywnego wydawnictwa White Wolf. Obecnie wydaje gry na licencji nowego Świata Mroku oraz inne wydawane wcześniej przez White Wolf.

World of Darkness

Nazwa nadana uniwersum gier utrzymanych w klimatach nadnaturalnego horroru wydawanych przez White Wolf, a obecnie Onyx Path Publishing. Gracze wcielają się w śmiertelników odkrywających mroczne sekrety świata lub nadnaturalne istoty jak wampiry czy wilkołaki. Obecnie prowadzone są dwie linie: klasyczny Świat Mroku i nowy Świat Mroku. W Polsce nakładem wydawnictwa ISA wydawane były gry z linii klasycznego Świata Mroku.