Google+ Afterbomb Madness i Zamek Falkenstein w sprzedaży | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Afterbomb Madness i Zamek Falkenstein w sprzedaży

Zamek Falkenstein versus Afterbomb Madness

Dziś premiera dwóch polskojęzycznych gier fabularnych, postapokaliptycznej Afterbomb Madness oraz steampunkowego Zamku Falkenstein.

Jak można przeczytać w komunikatach na oficjalnej stronie gry Afterbomb Madness lub na facebookowej stronie wydawnictwa Copernicus Corporation, rozpoczęła się wysyłka podręczników zamówionych w przedsprzedaży. W sklepach gry pojawią się prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu.

Ponadto z okazji premiery gry fabularnej Afterbomb Madness, wydawnictwo Cyfrografia zorganizowało mały konkurs.

 


Dowiedz się więcej:


Afterbomb Madness

Postapokaliptyczna gra fabularna osadzona w alternatywnej, stylizowanej na lata 50. XX wieku Ameryce, 150 lat po III Wojnie Światowej. Gracze wcielają się w mieszkańców USA, próbujących przetrwać w nieprzychylnych, nowych realiach, walcząc z postatomową fauną i florą, komunistami oraz obcymi. Gra wykorzystuje autorską mechanikę „Adrenalina”, podczas gry używa się pełnego zestawu kostek (od k4 po k20).

Copernicus Corporation

Polskie wydawnictwo powstałe w 1995 roku, zajmujące się publikowaniem gier fabularnych, paragrafowych i karcianych oraz książek science fiction i fantasy. Wśród gier fabularnych wydanych przez Copernicus Corporation są takie tytuły jak "Cyberpunk 2020", druga edycja "Warhammera" oraz "Zamek Falkenstein".

Cyfrografia

Polskie wydawnictwo założone przez Rafała Olszaka. Wydawca gier fabularnych "Robotica" oraz "Afterbomb Madness".

Zamek Falkenstein

to gra fabularna łącząca konwencje steampunk i fantasy. Gracze wcielają się szlachetnych awanturników, mierzących się z intrygami i przygodami w wiktoriańskim stylu. Gra osadzona jest w Nowej Europie, alternatywnej wersji naszego XIX-wiecznego świata, w której magia oraz baśniowe stworzenia istnieją. Mechanika gry oparta jest na talii tradycyjnych kart, a jednym z jej najbardziej charakterystycznych elementów jest prowadzenie przez graczy dzienników zamiast kart postaci.