Google+ Rynek gier bez prądu zalicza dobre lato | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Rynek gier bez prądu zalicza dobre lato

Według raportów portalu ICv2, rynek gier bez prądu ma się bardzo dobrze, i jego stan można porównywać do okresu boomu na Pokemony, około roku 2000.

Jak zauważa portal, choć obecny wzrost sprzedaży można porównywać do okresu wzmożonego zainteresowania marką Pokemon, to w przeciwieństwie do tamtego czasu, dzisiejsze firmy odnotowują dobrą sprzedaż wielu tytułów, nie tylko jednego.

Fachowcy z portalu przyczynę dobrego stanu rynku widzą w programach popularyzujących gry bez prądu takich jak na przykład Tabletop, prowadzony przez Wila Wheatona, a także, choć nie bezpośrednio, w fenomenie Kickstartera.

Więcej informacji na portalu ICv2.


Dowiedz się więcej:


ICv2

Strona internetowa oraz kwartalny magazyn "Internal Correspondence" swoją historią sięgający lat 80. ubiegłego wieku, poświęcony kulturze popularnej, w szczególności branży komiksów, gier, filmów, zabawek i książek.

Kickstarter

Platforma finansowania społecznościowego, za pośrednictwem której twórcy mogą zbierać fundusze na realizację swoich projektów. Dzięki takiemu finansowaniu udało się dotychczas wydać takie gry fabularne jak "Numenera", "Technoir" czy "Deadlands Noir", a także wiele innych gier niezależnych.

Tabletop

Program w ramach kanału Geek & Sundry, w którym Wil Wheaton – aktor, scenarzysta i publicysta – zaprasza znane osoby popkultury fantastycznej (filmy, seriale, komiksy, gry) i razem z nimi prezentuje gry planszowe, karciane, a także fabularne.