Google+ Premiera Afterbomb Madness na przełomie listopada i grudnia | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Premiera Afterbomb Madness na przełomie listopada i grudnia

Wydawnictwo Cyfrografia poinformowało o dacie premiery postapokaliptycznej gry fabularnej Afterbomb Madness.

Gra trafi do sprzedaży na przełomie listopada i grudnia 2012 roku.

Na stronie gry opublikowano tekst wstępny, który znajdzie się w podręczniku.

Każda gra przynajmniej trochę udaje rzeczywistość. Wszystkie systemy robią to na własny sposób. AFTERBOMB MADNESS w ramach konwencji groteski ostentacyjnie zgrywa się ze świata przedstawionego, ale i tego, w którym żyjemy, aby dostarczyć graczom rozrywki z charakterystycznym sznytem. Wszystkie elementy podręcznika zostały bezwzględnie podporządkowane tej idei i w związku z tym należy się spodziewać, że mogą na tym z lekka ucierpieć pewne wartości cenione przez czytelnika. Nasza gra jest niepoprawna politycznie, bo my, autorzy mamy własne zdanie, którego nie obawiamy się wyrażać zamiast pozować na ludzi, którym wszystko jedno – tolerancja to nie to samo, co bezmyślna obojętność; ocieka czarnym humorem, bo życie to tragikomedia i tego tłumaczyć nie trzeba; szydzi ze schematów, które zamiast ponieść w końcu godną śmierć, są bezrefleksyjnie eksploatowane przez zafiksowanych graczy-emerytów zbyt poważnie podchodzących do zabawy; drwi z puryzmu językowego, bo ze stale przegrywającego fanatyzmu można się tylko pośmiać, choć jego wyznawcy skłonni są wywołać straszliwą wojenkę, mimo że sami dziennie używają więcej słów obcego pochodzenia, niż zastosowano w całej naszej grze… Podsumowując, uważamy, że groteska to coś w rodzaju gabinetu osobliwości. Trzymasz w rękach jakby bilet wstępu. Czy skorzystasz i będziesz się dobrze bawił – zależy tylko do ciebie. Kluczem jest odpowiednie nastawienie: bez zadęcia, z zaciekawieniem jak podczas podróży, w którą rusza się z zamiarem poznania czegoś innego, a nie po to, by podbijać i za wszelką cenę wywieszać własną flagę.

Autorami Afterbomb Madness są Filip Nowicki, Paweł Kukla oraz Rafał Olszak. Gra osadzona jest w alternatywnej, stylizowanej na lata 50-te XX wieku ameryce, 150 lat po III Wojnie Światowej. Gracze wcielają się w mieszkańców USA, próbujących przetrwać w nieprzychylnych, nowych realiach, walcząc z postatomową fauną i florą, komunistami oraz obcymi. Gra oparta jest na autorskiej mechanice “Adrenalina”, wykorzystującej kości k4, k6, k8, k10, k12 oraz K20.

Podręcznik w formacie B5 z czarno-białymi ilustracjami dostępny jest w przedsprzedaży w dwóch wersjach:

Więcej informacji o grze znajdziecie na oficjalnej stronie.


Dowiedz się więcej:


Afterbomb Madness

Postapokaliptyczna gra fabularna osadzona w alternatywnej, stylizowanej na lata 50. XX wieku Ameryce, 150 lat po III Wojnie Światowej. Gracze wcielają się w mieszkańców USA, próbujących przetrwać w nieprzychylnych, nowych realiach, walcząc z postatomową fauną i florą, komunistami oraz obcymi. Gra wykorzystuje autorską mechanikę „Adrenalina”, podczas gry używa się pełnego zestawu kostek (od k4 po k20).

Cyfrografia

Polskie wydawnictwo założone przez Rafała Olszaka. Wydawca gier fabularnych "Robotica" oraz "Afterbomb Madness".