Google+ Neuroshimowy Newsletter#5 | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Neuroshimowy Newsletter#5

Wydawnictwo Portal wysłało piąte wydanie swojego newslettera do wszystkich tych, którzy wyrazili chęć jego otrzymywania.

Na łamach naszego serwisu prezentuję wszystko co RPGowe można znaleźć w tym odcinku informatora:

Nowy Jork

Wydanie dziewiętnastego dodatku do Neuroshimy stało się faktem, fani post-apokaliptycznego systemu już od tygodnia mogą zakupić najnowszy podręcznik.

Wydawnictwo Portal dołożyło wszelkich starań by zainteresowanie Nowym Jorkiem było jak najwyższe organizując różnego rodzaju konkursy, akcje oraz wydając darmowe materiały dla fanów. Właśnie trwa cykl publikacji Prosto z Nowego Jorku (więcej o tym), w kolejce czekają lokacje Bartosza Majorczyka, a to jeszcze nie koniec.

Konkurs organizowany na Facebooku w którym chodziło o podpisywanie ilustracji został rozstrzygnięty, a nagrody już wysłano do zwycięzców.

Skażenie

Redaktorzy z Gliwic zamknęli nabór tekstów i pomysłów do następnego dodatku. Najbliższe miesiące zamierzają spędzić na przygotowywaniu podręcznika do wydania, które ma nastąpić na początku drugiego kwartału 2012. Skażenie ma być kolejnym z dodatków „pigułek”, czyli podręcznikiem, który na 48 stronach opisuje jakiś konkretny aspekt gry (Tak jak Prawo i Sprawiedliwość).

Przyszłość 

Równocześnie z pracami nad nowym dodatkiem wydawnictwo patrzy w przyszłość i już teraz prosi o sugestię fanów co do kolejnego podręcznika z serii „pigułek”. Pomysły należy wysyłać pod adres szyma@wydawnictwoportal.pl.

Tajemniczy Konkurs

Piąty newsletter przynosi również konkurs organizowany specjalnie dla subskrybentów. Jeśli chcesz wziąć w nim udział to zgłoś chęć otrzymywania informatora wysyłając email pod adres szyma@wydawnictwoportal.pl z tematem: newsletter.  Na zachętę dodam, że do wygrania są plakietki pięciu występujących w Neuroshimie stronnictw.

Neuroshima i Gwiezdny Pirat#47

Autorzy do tej pory są dumni z siebie jak bardzo dużo informacji na temat Nowego Jorku zawiera styczniowy Gwiezdny Pirat. Artykuł o nowej formule nationbooków, felieton Rafała Szymy na temat dodatku Bohater do kwadratu, zwycięskie prace w konkursie na nowojorskie lokacje i wiele, wiele więcej.

Reklamy!

Czujesz klimat postapokalipsy i bliski jest Ci Moloch i jego blaszana ekipa? Grasz w neuroshimowe gry i tworzysz do nich rozmaite materiały, takie jak na przykład scenariusze do NS RPG, scenariusze i nowe jednostki do NS Tactics, armie i zasady do NS Hex, warianty reguł do 51. Stanu albo zagadki do gry Ressistance? Chcesz się podzielić swoim działaniem i włączyć w powstawanie tekstów w oficjalnych dodatkach, dodatkach fanowskich pod patronatem Portalu albo na łamach Gwiezdnego Pirata? Może już coś zrobiłeś i przydałaby Ci się pomoc w nagłośnieniu sprawy? Pisz śmiało na szyma@wydawnictwoportal.pl.


Dowiedz się więcej:


Neuroshima

Polska gra fabularna, której akcja osadzona jest w postnuklearnym świecie przyszłości. Jest rok 2050, Stany Zjednoczone rzucone na kolana w wyniku buntu maszyn nie potrafią się podnieść i sprostać naporowi wroga. Potężny Moloch, po części istota, po części monumentalna konstrukcja i sieć sprzężonych ze sobą maszyn napiera na południe zdobywając kolejne amerykańskie miasteczka. Ludzie zatracili ze sobą kontakt, są zdziesiątkowani, zdruzgotani końcem świata, który niechybnie nadchodzi… Gra czerpie z tradycji dzieł postapokaliptcznych, zarówno z głośnej serii filmów Mad Max, jak i kultowej serii gier komputerowych Fallout, jak i dziesiątków mniej znanych dzieł tego nurtu.

Portal Games

Polskie wydawnictwo, które powstało w 1999 roku w Gliwicach i zaczynało od wydawania dwumiesięcznika poświęconego grom fabularnym. Dziś znane jest zarówno w Polsce, jak i na świecie z szeregu produktów, od gier fabularnych po planszowe czy karciane, a nawet bitewne. Największy rozgłos na świecie przyniosła wydawnictwu gra planszowa "Neuroshima HEX", wydana w Polsce, Francji oraz USA oraz gra fabularna "De Profundis". Oba tytuły stworzył Michał Oracz. W Polsce wydawnictwo kojarzone jest przede wszystkim z grami fabularnymi "Neuroshima" i "Monastyr" oraz ze związanymi z nimi grami planszowymi i karcianymi. Ważnymi pozycjami w portfolio wydawnictwa są także serie poradników dla Mistrzów Gry oraz tłumaczenia popularnych gier indie, takich jak "Honor i Krew" czy "InSpectres". W 2013 roku wydawnictwo zmieniło nazwę z Portal na Portal Games.