Google+ Neuroshimowy Newsletter #4 | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Neuroshimowy Newsletter #4

Wieża patriotów by piofoks

Wydawnictwo Portal do wszystkich zainteresowanych wysłało najnowsze wydanie newslettera zawierającego informacje o działaniach gliwickiej firmy na przestrzeni ostatniego miesiąca.

Na łamach naszego serwisu przybliżamy RPG-ową treść newslettera:

Nowy Jork

Niestety premiera najnowszego nationbooka nie odbędzie się w tym miesiącu i będzie musiała zostać przesunięta na początek roku 2012. W związku z tym na autorach nie ciąży już tak duża presja – mogą w spokoju szlifować kolejne rozdziały podręcznika oraz odbierać zamówione grafiki, których poziom ma sprawić, że „będzie naprawdę miodnie”.

Redaktorzy równocześnie przypominają o nowojorskim konkursie na lokacje – więcej szczegółów w tej wieści.

Dosyć tajemniczo wypowiedziano się o przyszłych dodatkach do Neuroshimy. Od dawna wiadomo, że po Nowym Jorku wydawnictwo planuje wydać podręcznik Skażenie. Autorzy nie zdradzili konkretnych informacji co potem, ale dali do zrozumienia, że mają już jakieś pomysły.

Neuroshima w Gwiezdnym Piracie

W 45 numerze GP ukazało się kilka artykułów związanych z Neuroshimą:

  • Opis organizacji Złota Pięść złożonej wyłącznie z Bohaterów Graczy autorstwa Tomasza Krukowskiego.
  • Generator nowojorskich wspólnot Wojciecha Doraczyńskiego.
  • Artykuł o władzy Kornela Bielawskiego.
Aktualnie trwa zbieranie materiałów do 46 numeru Gwiezdnego Pirata. Redaktorzy będą oczekiwali na ciekawe artykuły jeszcze do 27 grudnia.

Działalność Fanowska

Wielkim wydarzeniem była premiera fanowskiego dodatku Federacja Appalachów autorstwa Grzegorza HellichaKarola Kowalika i Adama Szczepanika – więcej informacji w tej wieści.

Grafika

Czytając nasze newsletterowe sprawozdanie można jednocześnie podziwiać grafikę ukazującą nowojorską Wieże Patriotów. Grafika pochodzi wprost od jednego z grafików współpracujących z wydawnictwem Portal i do tej pory nie była nigdzie publikowana.


Dowiedz się więcej:


Neuroshima

Polska gra fabularna, której akcja osadzona jest w postnuklearnym świecie przyszłości. Jest rok 2050, Stany Zjednoczone rzucone na kolana w wyniku buntu maszyn nie potrafią się podnieść i sprostać naporowi wroga. Potężny Moloch, po części istota, po części monumentalna konstrukcja i sieć sprzężonych ze sobą maszyn napiera na południe zdobywając kolejne amerykańskie miasteczka. Ludzie zatracili ze sobą kontakt, są zdziesiątkowani, zdruzgotani końcem świata, który niechybnie nadchodzi… Gra czerpie z tradycji dzieł postapokaliptcznych, zarówno z głośnej serii filmów Mad Max, jak i kultowej serii gier komputerowych Fallout, jak i dziesiątków mniej znanych dzieł tego nurtu.

Porta

  • trzewik

    Aby otrzymywać co miesiąc pełną wersję newslettera, wystarczy się na niego zapisać wysyłając mail na adres szyma małpa wydawnictwoportal.pl z tytułem newsletter.

  • Pingback: Garść grafik — GryFabularne.pl Gry Fabularne()