Google+ Sensacyjno-przygodowy Ku Klux Klan | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Sensacyjno-przygodowy Ku Klux Klan

Wydawnictwo GRAmel udostępniło PDF z opisem organizacji Ku Klux Klan do wykorzystania z Sensacją i Przygodą, settingiem Savage Worlds.

PDF ściągniecie ze strony wydawnictwa.

Ku Klux Klan jest jedną z tych organizacji, dookoła których wytworzył się nimb tajemnicy, mitów i legend miejskich. Prawda jest niejednokrotnie znacznie bardziej zwyczajna od fantazji, ale nie mniej złowieszcza i złowróżbna w swojej naturze. Można się spierać na temat oceny motywów, jakimi kierowali się członkowie Ku Klux Klanu, jednak efekt ich działań pozostaje bezsprzecznie negatywny w ocenie moralnej.

Temat działalności Ku Klux Klanu jest drażliwy i ociera się o rejony, których lepiej w grach fabularnych nie poruszać. Podejdźcie do tematu w sposób poważny i dojrzały, nie wykorzystując go dla żartów na niskim poziomie, okej?


Dowiedz się więcej:


GRAmel

Polskie wydawnictwo założone przez Piotra "Ramela" Korysia. Wydało w Polsce podręczniki do systemu "Savage Worlds" oraz kilka settingów takich jak "Nemezis", "Evernight: Noc Bohaterów" czy "Deadlands: Reloaded". Na Zachodzie wydało m.in. setting "Beasts & Barbarians".

Savage Worlds

Popularna mechanika uniwersalna, oparta na kościach K4, K6, K8, K10 i K12, wykorzystująca także zestaw klasycznych kart. Podręcznik z mechaniką w polskiej wersji został wydany nakładem wydawnictwa GRAmel.

Sensacja i Przygoda