Google+ Zmień przyszłość z TPA: Osama musi przeżyć! | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Zmień przyszłość z TPA: Osama musi przeżyć!

Dziś dla wielu, o ile mają wolne w piątek, zaczyna się długi weekend. Idealna okazja na długie sesje RPG w letnie, przyjemne wieczory. Przy ognisku, grillu, nad jeziorem, nad morzem, w górach i gdzie tylko będziecie chcieli. Wy będziecie grać, a my mamy dla Was pomysł na przygodę.

Dziś publikujemy ostatni ze zwycięskich pomysłów nadesłanych na nasz konkurs „Zmień przyszłość z TPA„. Tekst został nagrodzony settingiem Temporal Probability Agency wraz z subskrypcją kampanii To Predict and Serve i jak wszystkie zwycięskie prace zostanie przetłumaczony na język angielski i przesłany wydawnictwu Apathy Games.

Autorem pomysłu jest Kuba ‘Szelest’ Koprowski.

Jest rok 2011.

Przyszłość przewidziana przez „Daisy” (87,9% prawdopodobieństwa zajścia zdarzenia):

Usama ibn Ladin znany także jako Osama bin (ben) Laden saudyjski milioner, przywódca Al-Kaidy jest na celowniku żołnierzy Navy SEALs, sił specjalnych marynarki wojennej USA. Zamierzają go przechwycić i zabić w Abbottabad, w pakistańskiej prowincji Chajber Pachtunchwa, dnia 1 maja 2011 ok. godziny 1:00.

Zadanie:

Nie można do tego dopuścić, gdyż wg. przewidywań „Daisy” śmierć Osamy spowoduje, że palestyńska organizacja terrorystyczna Hamas potępi  akcję wojsk amerykańskich i uczyni lidera Al-Kaidy „szachidem” (świętym męczennikiem), a w niedługim czasie zostanie on tak wielkim symbolem, że zjednoczy większość organizacji terrorystycznych, co doprowadzi do trzeciej wojny światowej – Wschód vs. Zachód. Niestety prezydent USA nie popiera działań TPA w tej kwestii, dla niego priorytetem jest zabicie wroga numer 1 Stanów Zjednoczonych, więc akcja TPA jest ściśle tajna, a agenci działają przeciwko niemu, co może powodować, że zostaną uznani za zdrajców.

Osama musi przeżyć i uciec!

Komplikacje:

Za wrogów nie tylko będą mieli terrorystów (których trzeba zastrzelić lub unieszkodliwić w inny sposób), ale muszą wystrzegać się żołnierzy Navy SEALs, oraz agentów CIA pracujących w terenie (rozwiązania „siłowe” z tymi ostatnimi są zabronione, preferowane akcje działania w cieniu).

Jedną z agentek CIA jest bliska jednej z Postaci Graczy piękna kobieta, której tajna akcja, a także życie, mogą być w jakiś sposób zagrożone.

Kryjówka Osamy jest odcięta od świata i pilnie strzeżona, terroryści nie rozmawiają z nikim tylko strzelają bez ostrzeżenia. Sam Osama pojawi się dokładnie 5 minut przed akcją Navy SEALs, trzeba go ostrzec i zapewnić drogę ucieczki.


Dowiedz się więcej:


Gry-Fabularne.pl

to portal informacyjny o papierowych grach RPG.

TPA