Google+ Zmień przyszłość z TPA: Justin Bieber Nevermore | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Zmień przyszłość z TPA: Justin Bieber Nevermore

Wyniki naszego konkursu ogłosiliśmy prawie dwa tygodnie temu. Teraz przyszedł czas na obiecane publikacje najlepszych pomysłów.

Zaczynamy od tego, który przypadł nam bardzo do gustu, ale niestety nie dostał się na podium. Postanowiliśmy go wyróżnić, opublikować, a także, tak jak zwycięskie pomysły, przetłumaczyć na język angielski i przesłać wydawnictwu Apathy Games.

Autorem pomysłu jest Karol ‚Eliash’ Woźniczak.

Daisy wyliczyła, że zbliża się poważne zagrożenie dla wielu ludzkich istnień. W najbliższej przyszłości nadejść ma fala samobójstw, którym trzeba zapobiec.

Swoje życie skracać będą nastolatki. Co prawda, ich brak tylko podniósłby średnie IQ ludzkości, ale obowiązkiem agencji jest dbać o dobro ogółu, bez względu na to czy jest on głupi czy inteligentny. Sytuacji należy więc uniknąć.

Przyczyną fali samobójstw w przyszłości będzie śmierć idola nastolatek, pochodzącego z Kanady fatalnego muzyka, który zdobył sobie jednak serca rozpiszczanych, ogłupiałych dziewczynek. Zmarł w czasie koncertu w Polsce, gdy rozwścieczony tłum antyfanów wtargnął na scenę i zmasakrował artystę. Nie można do tego dopuścić.

Zapobiegnięcie zamachowi niewiele niestety zmieni. W sytuacji takiej młodzieniec zginąłby kilka lat później w czasie kolejnego koncertu w Polsce. Rozwiązanie jest tylko jedno – sprawić by muzyk już nigdy więcej nie chciał odwiedzić tego niebezpiecznego kraju, darzącego go szczerą nienawiścią. Nie powinna mu się jednak stać przy tym żadna poważna krzywda.

Agencja jest w stanie dopuścić przydzielonych do tego zadania bohaterów do bezpośredniej świty artysty. Będą mogli spędzić z nim trochę czasu, towarzyszyć mu w czasie zwiedzania, organizować nocleg oraz posiłki. Będą musieli znaleźć odpowiednie okazje, by uprzykrzyć jego życie, doprowadzić do rozpaczy i wzbudzić strach przed Polską. Oczywiście nie można pozwolić, by nieszczęsny koncert w ogóle się odbył, bo wszystko pójdzie na marne!


Dowiedz się więcej:


Gry-Fabularne.pl

to portal informacyjny o papierowych grach RPG.

TPA

  • Wędrowycz

    (…)nastolatki. Co prawda, ich brak tylko podniósłby średnie IQ ludzkości(…)
    Oficjalnie czuję się obrażony!

    A pomysł bardzo fajny i mieszczący się nawet w klimacie settingu.

  • Pomysł ciekawy. O tym, że nie dostał się na podium zadecydowały szczegóły.

  • Eliash

    Można wiedzieć jakie to były szczegóły? Bo ciekawość mnie gryzie.

  • Jeszcze dziś zostanie opublikowane trzecie miejsce, a w ciągu tygodnia drugie i pierwsze.

    W konkursie liczyły się pomysł oraz jego nośność, czyli jak bardzo dany pomysł inspiruje. To oczywiście czysto subiektywne elementy. Dlatego dodatkowym atutem pracy były pomysły już na samo rozwiązanie zadania od „Daisy”, czyli co dokładnie powinni zrobić agenci, by zapobiec danemu wydarzeniu – i to przede wszystkim są te szczegóły, o których wspomniałem wcześniej.

    Niestety wygrać mogły tylko 3 osoby… ale zapraszamy do kolejnego konkursu, który ruszy pewnie już niebawem. Możliwe nawet, że wśród nagród będzie Temporal Probability Agency, z subskrybcją kampanii.