Google+ Konkurs na konwentowy scenariusz do Neuroshimy | Gry-Fabularne.pl
Pages Navigation Menu

Konkurs na konwentowy scenariusz do Neuroshimy

Wydawnictwo Portal ogłosiło konkurs na konwentowy scenariusz do gry fabularnej Neuroshima. Do wygrania bon warty 100 zł oraz publikacja tekstu w ramach nowego dodatku do gry.

Aby wziąć udział w konkursie należy do 16 maja przesłać do wydawnictwa Portal przygodę do rozegrania na konwencie (na maksimum 5 godzin gry), mieszczącą się w około 3000 znaków. Wszystkie ciekawe prace mają szansę publikacji w nowym dodatku Konwentowa Neuroshima z serii Kolekcja Dodatków Fanowskich, a także bonifikatę w postaci 20 gambli.

Szczegóły na stronie wydawnictwa Portal.

 


Dowiedz się więcej:


Neuroshima

Polska gra fabularna, której akcja osadzona jest w postnuklearnym świecie przyszłości. Jest rok 2050, Stany Zjednoczone rzucone na kolana w wyniku buntu maszyn nie potrafią się podnieść i sprostać naporowi wroga. Potężny Moloch, po części istota, po części monumentalna konstrukcja i sieć sprzężonych ze sobą maszyn napiera na południe zdobywając kolejne amerykańskie miasteczka. Ludzie zatracili ze sobą kontakt, są zdziesiątkowani, zdruzgotani końcem świata, który niechybnie nadchodzi… Gra czerpie z tradycji dzieł postapokaliptcznych, zarówno z głośnej serii filmów Mad Max, jak i kultowej serii gier komputerowych Fallout, jak i dziesiątków mniej znanych dzieł tego nurtu.

Portal Games

Polskie wydawnictwo, które powstało w 1999 roku w Gliwicach i zaczynało od wydawania dwumiesięcznika poświęconego grom fabularnym. Dziś znane jest zarówno w Polsce, jak i na świecie z szeregu produktów, od gier fabularnych po planszowe czy karciane, a nawet bitewne. Największy rozgłos na świecie przyniosła wydawnictwu gra planszowa "Neuroshima HEX", wydana w Polsce, Francji oraz USA oraz gra fabularna "De Profundis". Oba tytuły stworzył Michał Oracz. W Polsce wydawnictwo kojarzone jest przede wszystkim z grami fabularnymi "Neuroshima" i "Monastyr" oraz ze związanymi z nimi grami planszowymi i karcianymi. Ważnymi pozycjami w portfolio wydawnictwa są także serie poradników dla Mistrzów Gry oraz tłumaczenia popularnych gier indie, takich jak "Honor i Krew" czy "InSpectres". W 2013 roku wydawnictwo zmieniło nazwę z Portal na Portal Games.